تک من گوگل

ساخت وبلاگ

هم اکنون وب سایت های زیادی در سرتاسر دنیای وب وجود دارند وبه طور روزانه نیز با طراحی سایت های جدید بر تعداد آن ها افزوده می شود.اما براستی چرا در این میان برخی موفق تر از بقیه عمل کرده و به عنوان یک طراحی سایت موفق در نظر گرفته می شوند؟یک وب سایت می توان فارغ از زمان ایجاد به موفقیتی بزرگ دست پیدا کرده و حتی تمامی رقبای قدیمی را نیز پشت سر بگذارد.اگرچه کاربران، موتورهای جستجو، مدیران و… احترام خاصی برای قدیمی‌ترها قائل بوده و در دنیای وب نیز بر این اساس و اصل پایبندند، اما در مقایسه با دیگر کلیدهای موفقیت یک طراحی وب سایت از ضریب بسیار پایین تری برخوردار هستند.

موفقیت یک طراحی سایت

در میان حجم انبوه میلیون ها وب سایت که هرکدام از چندین صفحه تشکیل شده اند،حضور موفق کمی مشکل بنظر می رسد.

طراحی سایت موفق
پیشتر وب سایتی موفق در نظرگرفته می شد که دارای ظاهری پر زرق و برق تر و شکیل تر نسبت به بقیه می‌بود، اما اکنون که بیشتر وب سایت ها به این دسته از ظاهرسازی ها مزین شده و چهارچوب ظاهری تقریبا یکسانی پیدا کرده‌اند، فاکتور تعیین طراحی سایت حرفه ای نیز تغییر پیدا کرده است.

داشتن محتوای تازه و منحصربفرد

همه وب‌مسترها اهدافی مشترک نداشته و در همین بهبوهه ازدیاد وب سایت ها برای تامین محتوای سایت خود اقدام به کپی برداری از دیگران می کنند.با گذر زمان بر این تعداد افزوده می شود به طوری که اکنون به راحتی می توان دریافت که میزان مطالب دست اول و خلاقانه در دسترس بسیار کم است.
تنها کافی است (به عنوان نمونه) مطلبی در خصوص دنیای سلامت را در گوگل جستجو کنید، آن زمان متوجه می شوید که چه تعداد از وب سایت های نمایش داده شده در نتایج جستجو از مطلبی یکسان، حتی بدون ذره ای تغییر، استفاده نموده‌اند.
چگونه مطالبی قانع کننده بنویسیم؟درس‌هائی از ارسطو

در این میان وب سایت موفق مشخصا موردی است که با تولید محتوای تازه و منحصربفرد، تافته‌ای جدابافته از دیگران شده و حجم عظیمی از ترافیک را به سمن خود سرازیر می کند.آن‌چه که برآورده کننده نیاز کاربران است، نه ظاهر و زرق و برق طراحی وب سایت شما، بلکه محتوایی است که به کمک آن نیازهای اطلاعاتی کاربران رفع و رجوع می‌شود.

داشتن محتوای مفید و کاربردی

تولید محتوای نو و جدید، بدون کپی برداری از محلی دیگر و در حالی که مانند آن هیچ جا پیدا نمی‌شود، اگر درباره میزان عمر ماهی‌های گوناگون دریاچه‌های آب شیرین دنیا باشد شاید تفاوتی با ننوشتن آن ها برای شما، از لحاظ جذب مستقیم بازدیدکندگان داشته باشد، هرچند هوز نمره ای مثبت از لحاظ بروزرسانی مرتب وب سایت نزد موتورهای جستجو برای شما محسوب می شود!

طراحی سایت موفق
کاربران برای رفع نیازهای اطلاعاتی خود به وب سایت های مختلف مراجعه می کنند، پس به نفع شما است که با فراهم نمودن محتوای مناسب در دل وب سایت زمینه گرایش آن ها به خود، به عنوان یک مرجع اطلاعاتی را فراهم نمایید.البته که قرار نیست شما به عنوان یک دایرۀ‌المعارف کلی عمل کرده و در تمامی زمینه ها ورود پیدا کنید، بلکه می بایست در دایره فعالیت خود به تولید محتوا بپردازید.

برای گرفتن مشاوره تخصصی در زمینه طراحی وب سایت و همچنین تولید محتوای بهینه و مطابق با قوانین موتورهای جستجو با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 15:42

نیت و هدف همگان یکسان نبوده و ممکن است برخی برخلاف اهداف مالی و تجاری، با اهداف معنوی و والا وارد دنیای مجازی شوند که از جمله آن ها می توان به طراحی سایت خیریه محک ، یعنی مشابه آن و به منظور کمک به افراد نیازمند اشاره کرد.موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان که نزد عموم مردم با نام محک شناخته می شود، در سال ۱۳۷۰ در چهارچوب سـازمانی مردم نهاد و با اهداف و انگیزه والای کمک به همنوع ، مشغول فعالیت در راستای حمایت همه جانبه از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر ۱۶ سال و خانواده‌های آنـان است و به‌طور کلی  و در سه حوزه خیریه، درمان و تحقیقات فعال است.

طراحی سایت خیریه محک و ویژگی‌های آن

حوزه تکنولوژی می‌بایست در خدمت افراد و برای کمک به آن‌ها ، و نه سدی در مقابل آ‌ن‌ها ، باشد.از این رو طراحی سایت خیریه محک و امثال آن می توانند به عنوان نمونه‌ای خوب برای این امر بشمار بروند.احتمالا جزء آن دسته از افراد خیری هستید که با دیدن وب سایت محک ، علاوه بر اهداف والا و معنوی آن ، در حوزه تکنولوژیک نیز جذب آن شده و طراحی سایت حرفه ای آن را پسند کرده‌اید.
اما چه ویژگی های این وب سایت را متمایز از بقیه نموده است؟

ظاهر ساده در عین جذابیت

با ورد به وب سایت اولین موضوعی که جلب توجه می کند ظاهر ساده و بدون زرق و برق، در عین استفاده از عکس‌های گرافیکی زیبا و جذاب است.

طراحی سایت خیریه محک
ما همواره بر این موضوع اشاره داشته‌ایم که طراحی سایت حرف ای به معنی سنگین کردن وب سایت با زرق و برق‌های چشم نواز نیست، بلکه برقراری تعامل میان سادگی و جذابیت این مهم را سبب می شوند و این دقیقا موضوعی است که در طراحی سایت خیریه محک رعایت شده است.

منوکامل و پرمحتوا و مسیریابی آسان

منوها را در وب سایت به جرات می توان جزء مهمترین قسمت‌ها بشمار آورد.یک وب سایت ممکن است در زمینه فعالیت خود شامل چندین دسته بندی بوده و از صفحات زیادی تشکیل شده باشد.حال دسترسی به این صفحات بدون وجود یک منوبار کامل ممکن نخواهد بود، چون کاربر آدرس (url) هر صفحه را به تفکیک نمی‌داند.

طراحی سایت خیریه محک
از جمله مواردی که در طراحی سایت خیریه محک شدیدا چشم نوازی می‌کند منوبار کامل و جامع آن است، بطوریکه دسته بندی مناسبی برای آن در نظر گرفته شده و کاربر به تمامی نیازهای اطلاعاتی خود تنها با کلیک بر روی منو دسترسی پیدا خواهد کرد.

طراحی سایت دو زبانه

شعبه شما در دنیای مجازی به منطقه ای خاص محدود نبوده و تمامی افراد در سراسر دنیا امکان دسترسی بدان را دارند.بسیاری از وب سایت‌ها با کاربری‌های تجاری، شرکتی و… برای تعامل هرچه بهتر با دنیای اطراف به صورت طراحی سایت دو زبانه و چند زبانه عرضه می شوند و طراحی سایت خیریه محک نیز خوشبختانه از این موضوع مستثنی نیست.

طراحی سایت خیریه محک
با ورود به وب سایت رسمی محک گزینه English در گوشه‌ای از وب سایت چشم نوازی می کند و هرکاربر خارجی زبان با کلیک بر روی آن می تواند از تمامی امکانات وب سایت استفاده نماید.

کمک آنلاین در طراحی سایت خیریه محک

بسیاری از افراد مدت‌ها است که نیت کمک به موسسات خیریه، از آنجائیکه در شناسایی افراد ضعیف جامعه قویتر عمل می‌کنند، را دارند اما با راه و روش آن آشنا نبوده و دسترسی به خود سازمان ندارند.طراحی سایت خیریه محک در ابداهی جالب و برای آسان سازی هرچه بیشتر روش های کمک رسانی به اقشار ضعیف جامعه، اقدام به قرار دادن درگاه بانکی در وب سایت خود نموده است، بدین معنی که هرکاربری، بعد از تصمیم به کمک گرفتن تا زمان پرداخت، تنها چند کلیک فاصله دارد.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 176 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 6:45

کسب و کار الکترونیک به اجرا و مدیریت بیزینس در محبط اینترنت اطلاف شده و هرگونه فعالیت مجازی در راستای توسعه کسب و کار را می‌تواند دربر بگیرد.دنیای وب و طراحی سایت که به جرات مهمترین و شناخته شده ترین شاخه آن را وب تشکیل می‌دهد، بطور فزاینده‌ای در زندگی ما ریشه دوانده و در قسمت‌های اساسی آن خصوصا کسب و کار ما ورود پیدا کرده است.

چگونگی شروع کسب و کار الکترونیک

شاید با مشاهده هیجان و تکاپوی اطرافیان برای ورود به کسب و کار الکترونیک و گسترش بازار کار ، به این مهم علاقمند شده و تصمیم گرفته اید تا بیزینس آنلاین خود را راه اندازی کنید.اما چگونه؟

کسب و کار الکترونیک
شروع کسب و کار الکترونیک همانند سایر فعالیت ها به یکسری فعالیت‌های آغازین و پیش نیاز وابسته است و تا زمان فراهم کردن آن ها، نمی‌توان بحثی در مورد آن نمود.

آغاز کسب و کار الکترونیک با طراحی سایت

فرض کنید که پس از سالیان سال تلاش و کوشش، به نقطه ای امن در بیزینس خود رسیده و حالا میخواهید آن را گسترش و تعمیم دهید.اولین کاری که بنظر می رسد باید انجام بگیرد، تاسیس یک شعبه در مکان مورد نظر است تا بدین ترتیب نماینده شما در منطقه، شهر، استان و یا حتی کشور مربوطه بوده و تمامی فعالیت های شما را در آن منطقه مدیریت کند.

هنگام ذکر مناطق مختلف، به شهر و استان و… اشاره کردیم، اما نامی از فضای مجازی برده نشد! برای راه اندازی کسب و کار الکترونیک نیز به یک شعبه در این محل نیاز دارید تا نمایندگی شما را بر عهده بگیرد.
اما مزیت راه اندازی شعبه‌ای در دنیای مجازی نسبت به دیگر مناطق چیست؟

هزینه پایین شروع کسب و کار الکترونیک

هزینه تقریبی حتی اجاره کردن دفتری کوچک در یک منطقه از شهر شما چقدر است؟ آیا بجز پرداخت چند ۱۰ میلیونی مبلغی به عنوان رهن، مجبور به پرداخت ماهیانه هزینه مکان مربوطه نیستید؟ این دو مورد بدون در نظر گرفتن هزینه‌های جاری نظیر مالیات، برق و… بود.

کسب و کار الکترونیک
اما یک طراحی سایت حرفه ای و فوق العاده نهایتا چند میلیون و زیر ۱۰ میلیون تومان برای شما تمام خواهد شد، در حالی که تمام هزینه همینجا به اتمام رسیده و اجاره بها و هزینه جاری دیگری نیز درپی آن نخواهد بود.

محدوده جغرافیایی کسب و کار الکترونیک

یک دفتر و یک شعبه، تا چه میزان بصورت جغرافیایی برای شما پوشش دهی خواهد داشت؟ در صورت انجام تبلیغات در گسترده‌ترین حالت ممکن، یک شهر را تحت پوشش خود قرار می دهد.
نکته مهم در مقایسه با شعبه فیزیکی، عدم وجود محدودیت جغرافیایی در شعبه مجازی و کسب و کار الکترونیکی شما است، بدین ترتیب که از هر نقطه ای در دنیا و هر دستگاهی که قابلیت اتصال به اینترنت را دارد می توان به آن دسترسی داشت.

دیگر ملزومات کسب و کار الکترونیک

در ابتدایی که کسب و کار الکترونیک خود را آغاز می کنید، در میان هزاران و شاید هم میلیون ها وب سایت موجود در دنیای وب تقریبا نقطه ای محو شده و دور از چشم بنطر می‌آیید.حال کاربران چگونه از وجود شما باخبرخواهند شد؟
البته، با دادن آدرس وب سایت به مشتری های کنونی و حتی جدید خود، مقداری بازدید کننده خواهید داشت، اما همانطور که گفتیم مشتری کنونی! پس چگونه می توان با توسعه کسب و کار الکترونیک، مشتری های جدیدی به سمت خود جذب کرد؟

نقش موتورهای جستجو در کسب و کار الکترونیک

کاربران امروزه کمتر یک آدرس وب سایت را حفظ کرده و برای رفع نیازهای اطلاعاتی خود آن را در مرورگر تایپ می‌نمایند.در عوض از موتوهای جستجو کمک گرفته تا با تایپ عبارت مورد نظر، وب سایت هایی که بهترین مطالب را در آن زمینه دارند نمایش داده شوند.شما با بهره گیری از قوانین روز سئو و پیروی از دستورالعمل های موتورهای جستجو، این امکان را خواهید داشت تا در کلمه کلیدی خود در صفحات اولیه نتایج جستجو گوگل ایستاده و مشتریان جدید و زیادی را به سوی خود سرازیر کنید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 6:45

ارتباط با جهان اطراف و دوری از انزوا نکاتی کلیدی برای زندگی اجتماعی امروز ما بشمار می روند که این موضوع در دوره‌ای که آن را عصر اطلاعات و ارتباطات می‌نامند اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.از جمله روش های مهم و کاربردی برای ایجاد بستری امن برای قرار دادن اطلاعات و برقراری ارتباط در دنیای مجازی امروز می توان به طراحی سایت اشاره کرد.تاکنون به کاربری های بسیاری از ایجاد یک وب سایت اشاره کرده ایم، که جدیدترین آن ها به طراحی سایت خیریه اشاره خواهد داشت.

طراحی سایت خیریه و کاربرد آن

پیشرفت تکنولوژی نه تنها اصول انسانی و اخلاقی که از بدو تولد انسان با آن همراه بوده‌اند را زیر پا نزاشته و با آن مخالفتی ندارد، بلکه می‌بایست در خدمت آن بوده و به آن کمک کند.موسسات خیریه از جمله بنیادهایی هستند که با تمرکز بر روی اقشار ضعیف جامعه و تلاش برای رفع نیازهای آن ها تا حد ممکن، بصورت عام المنفعه ایجاد می‌شوند.

طراحی سایت خیریه
حال طراحی سایت خیریه برای این دسته از موسسات نیز همانند سایر شرکت ها مهم و حتی شاید ضروری‌تر، از آنجائیکه باید ارتباط و تعاملی قوی با دنیای اطراف داشته باشند، بنظر می‌رسد.
اما چه نیازهایی در این نوع از طراحی وب سایت انتظار می رود؟
طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد روش‌های پرداخت آنلاین برای دریافت کمک‌های نقدی

بسیاری از افراد مدت‌ها است که هدف کمک به موسسات خیریه را از آنجائیکه قدرت بیشتری در شناسایی نیازمندان دارند، در سر می‌پرورانند، اما با روش آن آشنا نبوده و دسترسی مناسبی به موسسات خیریه ندارند.شما با طراحی سایت خیریه و در ابتدا قرار دادن مشخصه‌های رسمی بودن خود طی صفحه‌ای مثل درباره ما، می‌توانید روش پرداخت آنلاین را به خیرین محترم ارائه نمایید تا پس از وارد کردن مبلغ مورد نظرشان از طریق درگاه اینترنتی و به سادگی هرچه تمامتر، به میزان مورد نظرشان مبلغی را به موسسه هدیه کنند.

ایجاد روش‌هایی برای دریافت کمک‌های غیرنقدی

دسته ای دیگر از خیرین ترجیح می‌دهند بجای یا در کنار کمک نقدی، کمک غیرنقدی به موسسات خیریه با اهدا کالای مورد نیاز اساسی برای زندگی به موسسات خیریه داشته باشند.به عنوان نمونه یک وارد کننده پوشاک تصمیم می‌گیرد تا در زمینه فعالیتش و برای رفع نیاز پوششاک نیازمندان تا حد توان، به موسسات خیریه کمک کند.در مقایسه با کمک نقدی نحوه اجرای اینکار کمی مشکل تر بنظر می‌رسد، چون در روش نقدی گهگاه می‌توان شماره حساب موسسات خیریه را در تابلوهای نصب شده در بانک‌ها مشاهده نمود، اما در این مورد کمی کاربران گنگ بنظر می‌رسند.

طراحی سایت خیریه
ایجاد یک فرم با عنوان کمک‌های غیرنقدی در طراحی سایت خیریه برای اینکار یک روش پیشنهادی و مناسب بنظر می‌رسد تا کاربران موارد مشابه خود را در آن ثبت نموده و با ارسال پیامک کد رهگیری برای پیگیری‌های بعدی دریافت نمایند.
البته، فرم تماس تنها روشی پیشنهادی بوده و هرنوع روش ابداعی و پیشنهادی شما نیز می‌تواند به این منظور پیاده‌سازی شود.
مواردی که پیش از طراحی سایت مجدد خود باید بدانید

گالری تصاویر در طراحی سایت خیریه

موسسات خیریه گهگاه برنامه‌های مختلف و مفیدی برای خانواده‌های نیازمند اجرا می‌کنند.داشتن بخشی با عنوان گالری تصاویر و قرار دادن عکس‌های برنامه‌های مختلف به تفکیک درون آن به همراه یک اسلایدشو قدرتمند، تاثیر شگرفی بر روی بازدیدکنندگان خواهد گذاشت طراحی سایت خیریه با نمایش نحوه صرف کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کاربران، آن‌ها را بیشتر و بیشتر به همکاری مشتاق خواهد کرد.

طراحی سایت خیریه موبایل‌فرندلی

نفوذ دستگاه‌های هوشمند همراه در زندگی کنونی غیرقابل انکار و همچنین غیرقابل توقف است.انواع و اقسام پرداخت های بانکی، انتخاب واحد اینترنتی، مشاهده نمرات امتحانات، صدور کارت ورود به جلسه و… همه و همه با مرورگر گوشی هوشمند و یا تبلت صورت می گیرد و مشاهده طراحی سایت خیریه نیز از این موضوع مستثنی نیست.

طراحی سایت خیریه

با عدم رعایت این مورد و در نتیجه نمایش نامناسب وب سایت در دستگاه‌های همراه، کاربران وب سایت را ترک کرده و هیچ یک از موارد ذکر شده در بالا عملی نخواهد شد.

موارد نوشته شده تنها مواردی انگشت‌شمار و پیشنهادی برای طراحی سایت خیریه و به عنوان نمونه‌هایی پرکاربرد بودند.دیگر امکانات درخواستی و حتی ابداعی و خلاقانه شما نیز این قابلیت را دارند تا در بستر وب سایت فراهم شده و سرویس های متفاوتی را به کاربران ارائه دهند.

برای گرفتن مشاوره تخصصی در این زمینه با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 165 تاريخ : دوشنبه 28 تير 1395 ساعت: 21:26

از جمله فاکتورهای مهمی که هنگام هدف سازی برای ورود به دنیای تجارت الکترونیک باید مدنظر قرار گیرد، باید به طراحی سایت معتبر اشاره کرد.در بازار روز و کسب و کاری عادی همواره برخی شرکت ها و کمپانی ها و در سطح کوچتر برخی کسبه ها دارای اعتبار بیشتری نسبت به مشاغل مشابه خود هستند.از جمله فاکتورهای بوجود آمدن این اعتماد می توان به جلب اعتماد مشتری، قدمت و سابقه و تاریخچه آن، ارزش سهام و… اشاره کرد.

ملاک‌های طراحی سایت معتبر

اما در دنیای مجازی چه؟ فارغ از در نظر گرفتن ماهیت شرکت صاحب وب سایت که در واقع همان ارزیابی موارد ذکر شده در بالاست، چگونه می توان طراحی سایت معتبر را تعریف نمود؟

طراحی سایت معتبر
اگرچه از نظر حرفه‌ای شاید ملاک های دیگری برای نمره دهی به وب سایت ها مورد استفاده قرار گیرند، اما در هر صورت ما مجبوریم تا طراحی سایت معتبر را از دیدگاه کاربران و طبق نظر عموم مردم مورد بررسی قرار دهیم.
کدام نوع از طراحی سایت برای ما مناسب است؟

رتبه مناسب موتورهای جستجو در طراحی سایت معتبر

کاربران بخاطر مداومت در استفاده از موتورهای جستجو، اعتماد خاصی بدان‌ها پیدا کرده‌اند و از همین رو وب سایت‌هایی را که آن‌ها، مخصوصا گوگل، در نتایج اولین صفحه جستجو عبارتی کلیدی نشان می‌دهند را واقعا به‌عنوان اولین و برترین در نوع خود قبول می‌کنند.

طراحی سایت معتبر
بسیاری از کاربران پس از آشنا شدن با یک شرکت و مخصوصا اطلاع از آدرس وب سایت آن، تلاش می‌کنند تا نام و نشانی از آن در موتورهای جستجو پیدا کنند.

سرعت Load بالا

اگر از نگاه یک کاربر عادی که آدرس وب سایت شرکت مورد نظرش را وارد کرده نیز به این موضوع نگاه کنید، وب سایتی که پس از فراز و نشیب زیاد و گذراندن پیچ و خم‌های گوناگون (!) بارگذاری می شود، طراحی سایت معتبر ای را در ذهن تداعی نکرده و کاملا Cheap به نظر می‌رسد!

تولید محتوا و مقاله قدرتمند

وب‌سایت شرکتی که از زمان انتشار آخرین مطلبش یک هفته می گذرد و یا بدتر از آن، اصلا تولید محتوای مناسبی ندارد، بعید به نظر می رسد که در ذهن کاربر در زمره طراحی سایت معتبر قرار بگیرد.برترین وب سایت ها و آن هایی که از دیگر رقبا پیشی گرفته اند، در رفع نیازهای اطلاعاتی کاربران خوب کوشیده‌اند و این گونه با تبدیل شدن به یک مرجع اطلاعاتی قوی برای آن‌ها ، به یک منبع معتبر قوی در زمینه کاری خود تبدیل شده‌اند.

ظاهر جذاب و حرفه‌ای

شاید مهمترین فاکتور برای ارزیابی طراحی سایت معتبر را بتوان ظاهر آن عنوان کرد.طراحی سایت حرفه ای و کاربر پسند با استفاده از تکنولوژی های روز برنامه نویسی تحت وب، تاثیر شگرفی بر ذهن کاربر درباره شما می گذارند.فراموش نکنید که همانطور که بارها بدان اشاره کرده‌ایم چشم ها دروازه اصلی ورود دنیای اطراف به ذهن ما هستند، از این رو میبایست تمرکز زیادی بر روی عوامل تاثیرگذار بر روی آن انجام داد.

البته فراموش نکنید که بیش از این موضوع، همواره به اهمیت طراحی سایت ساده در عین حرفه ای بودن اشاره کرده ایم، بدین معنی که ظاهر جذاب به معنی زرق و برق دار کردن بی مورد ظاهر وب سایت نیست!
به عنوان نمونه استفاده از نشانه‌گر موس شکلک دار به عنوان فاکتوری از فاکتورهای طراحی سایت حرفه ای محسوب نمی شود! در عوض استفاده از عکس های باکیفیت ترجیحا سه بعدی ظاهری تمام حرفه ای به طراحی سایت شما می بخشند.

برای گرفتن مشاوره تخصصی در زمینه طراحی وب سایت خود با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 27 تير 1395 ساعت: 15:48

شاید داشتن آمار چندصد میلیونی کاربر در اینستاگرام، شما را به تکاپو برای استفاده بهینه از آن در طراحی سایت خود انداخته باشد تا به روش های مختلف ترافیک مناسبی را از این سمت جذب کنید.مهم تر از تعداد زیاد کاربرانی که هم اکنون در این شبکه اجتماعی عضو بوده و روزانه نیز بر تعداد آن ها افزوده می شود، میزان زمانی است که روزانه در آن صرف می کنند، به طوری که میزان زیادی از کاربران به‌طور متوسط روزانه چندین بار اپلیکیشن اینستاگرام خود را چک می کند

بهره بری حداکثری از اینستاگرام

شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام بر پایه جلوه های نظری هستند، عنصری قدرتمند که در صورت مهندسی شدن می توان روح و ذهن فرد بیننده را تسخیر کند.کاربران در نظر اول عکس مرتبط با مطلب را مشاهده می کنند و این روالی است که در اپلیکیشن اینستاگرام باب تر از مابقی شبکه های اجتماعی است.

instagramاگر در نگاه اول تصویر قرار داده شده جذاب و کاربرپسند نباشد، مابقی تلاش ها برای تولید محتوا و یا قرار دادن لینک و… بی ثمر خواهند بود.
روش های تبلیغات اینترنتی

تصاویری از مشتریان قبلی به اشتراک بگذارید

از جمله روش های بسیار کاربردی که قدرت زیادی در جلب اعتماد مشتریان جدید دارد، استفاده از تصاویری است که توسط مشتریان پیشین شما گرفته شده است.از مشتریان سابق خود که رضایت کافی از محصولاتتان دارند بخواهید تا از سرویس دریافتی یا از محصول خریداری شده چند عکس تهیه کزده و برای شما ارسال نمایند.

instagram
با قرار دادن این عکس ها کاربران جدیدی که پیشتر به خرید یا سفارش سرویس از شما مردد بوده اند، اطمینانی لازم و کافی به کسب و کارتان پیدا خواهند کرد.
رونق کسب و کار در اینترنت

کاربران را بیشتر درگیر کنید

به طور حتم صرفا قرار دادن عکس و گرفتن لایک، مورد نظر بیزینس شما نیست.چه سود زمانی که هر پست شما چند صد لایک بخورد، در حالی که هیچ بازخوردی برای وب سایت و در ادامه کسب و کارتان ندارد؟

instagram
با قرار دادن نظر سنجی، پست های سوالی و… کاربران را به تامل در مطالب منتشر شده توسط خود وادار کنید تا به صرف لایک کردن عکس زیبای شما، محل را ترک نکنند.از این پس هنر شماست که چگونه و با چه مطلبی کاربران را مجذوب کنید.
تمامی مطلب را در صفحه اینستاگرام خود ننوشته و با قرار دادن یک لینک از وب سایت، ادامه مطلب را به آن ارجاع دهید.

صمیمی و صمیمی و صمیمی تر عمل کنید

پیش از همه چیز باید بر داشتن زبانی عامیانه در شبکه های اجتماعی تاکنید کنیم.کاربران معمولا برای گذران وقت به شبکه های اجتماعی سر می‌زنند، پس آن ها را با کوله باری از جملا فلسفی و ادبی روبه رو نسازید.از زبانی عامیانه و گفتاری در نوشته های خود استفاده کرده و شوخی و مزاح را هرگز فراموش نکنید.

در قدم بعدی صمیمیت بیشتر از کار خود با کاربران صحبت کنید.به عنوان نمونه تصاویری از نحوه تولید محصول یا ارئه خدمتی خاص و یا حتی از دفترکار خود تهیه کرده و در اینستاگرام منتشر کنید.انجام این دسته از فعالیت ها نه تنها خدشه ای به اعتبار و وقار شما وارد نخواهد کرد، بلکه با نشان دادن خوی اجتماعی و گرمتان سبب جذب کاربران زیادی به سمتتان می شود.

برای گزفتن مشاوره تخصصی در زمینه بهبود وضعیت خود در شبکه های اجتماعی و افزایش بازدید با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 176 تاريخ : شنبه 26 تير 1395 ساعت: 18:16

آیا تصمیم گرفته اید تا طراحی سایت خود را مورد بازبینی قرار داده و طراحی جدیدی داشته باشید؟ چقدر هیجان انگیز!!
ممکن است در زمان طراحی وب سایت اولیه خود تجربه و یا حتی سلیقه کنونی را نداشته و یا طرحتان به نظر قدیمی می آید.حال که با گذر زمان، مشاهده وب سایت های مختلف و کسب تجربه در زمینه تجارت الکترونیک و تکنیک های جذب مشتری دانش کافی را در این زمینه کسب کرده اید، زمان آن است که به ذوق هنری خلاق خود اجازه تراوش بدهید.شک نداشته باشید که انفجاری بزرگ در کسب و کارتان رخ خواهد داد.

ذوق هنری خلاق خود را نشان دهید، اما با برنامه

با این وجود که دوست دارید تا ایده خلاقانه خود را برای ظاهر جدید وب سایت بدون هیچ گونه مانع خاص، توقف و یا قانون خاص پیاده سازی کنید، عاقلانه است که با برنامه ریزی دقیق ساختاری مشخص برای برای فرآیند طراحی مجدد وب سایت تعریف کنید.

redesign website
برای دستیابی به بهترین نتیجه که ترکیبی از سلیقه، ذوق و خلاقیت شما به همراه استانداردهای روز است بهتر است کمی سرعت خود را کاهش داده و برنامه ای دقیق، ریزبینانه و جامع به عنوان نقشه راه خود ترسیم کنید، نقشه ای که اهداف شما به همراه مسیر راه کاملا واضح و روشن در آن ها هستند.
فراموش نکنید که طرح ریزی اولیه مخصوصا برای زمانی که بازبینی طرح اولیه مورد نظر است فرآیندی ساده نبوده و به ساعت ها تامل و تفکر نیاز دارد.

طراحی مجدد، امری اجباری یا اختیاری؟

یادآوری این نکته مهم ضروری است که طراحی مجدد وب سایت امری خارج از چهارچوب و غیرمتعارف نبوده و نیاز دارد تا با گذر زمانی مشخص و طبق اصول و مبانی تعیین شده صورت بپذیرد.گسترش ورود صنایع و بازارهای مختلف به دنیای الکترونیک رقابتی شدید ایجاد کرده که عدم پابه پایی با این تغییرات و بروز نبودن به طور حتم به شکست و عقب ماندن از رقبا ختم خواهد شد.
رونق کسب و کار در اینترنت
هدف شما از طراحی مجدد وب سایت نه تنها ابقاء کاربران کنونی، بلکه کسب مشتریان بیشتر و تبدیل بازدیدکنندگان جدید به کاربران دائمی است.

website users etention
هنگام اسباب کشی و مهاجرت از یک طرح به طرحی دیگر جا انداختن برخی موارد ضروری و اهمال در برخی قسمت ها امری بسیار محتمل بوده که ممکن است حرکتی رو به عقب بجای پیشرفت و ترقی برای شما محسوب شود.
در ادامه به بررسی برخی از این موارد خواهیم پرداخت.برای کسب نتیجه ای مثبت از طراحی مجدد وب سایت خود حتما توجه ویژه ای به آن ها داشته باشید.

کاهش تغییرات در url های وب سایت تا حد ممکن

اگر طراحی مجدد وب سایت شما زیربنایی و کلی باشد، به احتمال زیادی بسیاری از ساختارهای url قسمت های گوناگون وب سایتتان از بین خواهد رفت، چون به احتمال زیاد بدنه منو اصلی سایت و همچنین سایر بخش های وب سایت نیز تغییر کرده و به تبع آن نحوه آدرس دهی مطالب نیز دستخوش تغییر خواهد شد، موضوعی که مستقیما نمره ای منفی با ضریب بالا برای شما نزد موتورهای جستجو محسوب خواهد شد.

SEO url structure
کاهش جزئی اعتبار نزد موتورهای جستجو با طراحی مجدد سایت امری غیرقابل اغماض است، اما به میزانی که ساختار url و آدرس دهی وب سایت خود را حفظ کنید، این سراشیبی نیز کاهش خواهد یافت.البته این اتفاقی است که باید برای کسب امتیازهای بیشتر از طراحی مجدد سایت خود پذیرا باشید و دقیقا به همین دلیل است که طراحی مجدد وب سایت را در ابتدا امری مهمتر از طراحی اولیه ذکر کردیم.پیش از طراحی اولیه شما هنوز فعالیتی برای کسب اعتبار نزد موتورهای جستجو انجام نداده و هزینه و زمانی را در راستای اینکار متحمل نشده اید، اما زمان طراحی مجدد اگر بر طبق اصول مشخص شده عمل نکنید، زحمات پیشین شما در راستای بهبود وضعیت نزد موتورهای جستجو با انجام فعالیت های پی در پی و زمانبند اتلاف خواهد شد.
قوانین جدید سئو
پس تا حد ممکن لینک مطالب خود را بدون تغییر نگه داشته و در صورت الزام برای اینکار تمامی درخواست های ارسال شده برای مشاهده صفحات وب سایت قبلی را به وب سایت جدید ارجاع دهید.

تغییر ظاهر وب سایت به کمک کدهای CSS

CSS که به منظور استایل دادن و مدیریت ظاهر و نحوه نمایش کدهای HTML مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند تغییراتی اساسی در ظاهر وب سایت شما بدون نیاز به ایجاد تغییرات زیربنایی در آن اعمال کند.

css3
CSS این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از خلاقیت و همچنین دانش برنامه نویسی تحت وب خود ظاهر وب سایت کنونی را به کلی متحول کنید، در حالی که ساختار اصلی وب سایت دستخوش تغییر نشده و در کنار جلوگیری از صرف هزینه زیاد، از موتورهای جستجو نیز به دلیل ذکر شده در بالا نمره منفی نخواهید گرفت.
چرا CSS برای طراحی سایت و سئو شما مفید است؟

جلوگیری از اعمال تغییرات بی مورد

طراحی مجدد به معنی اجبار در زیر و رو کردن تمامی امکانات وب سایت نیست.ممکن است بخش هایی در وب سایت شما وجود داشته باشند که به بهترین وجه ممکن وظیفه خود را انجام داده و اگرچه به نوبه خود بهترین نیستند، اما جوابگوی نیاز شما بوده و کاربران با آن ارتباط خوبی برقرار کرده اند.در مواجهه با چنین بخش هایی به آن ها اجازه بدهید تا به قوت سابق خود به فعالیتشان ادامه دهند تا به این ترتیب از صرف هزینه و زمان بیهوده جلوگیری کنید.

تست طراحی جدید به دفعات پیش از انتشار عمومی آن

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم به وجود آمدن برخی ناهماهنگی ها در هنگام مهاجرت به وب سایت جدید امری غیرقابل اغماض است که باید تا حد ممکن هم برای نگرفتن نمره منفی از موتورهای جستجو هم از کاربران از آن ها دوری کرد.

به این منظور پیش از فعال کردن طرح جدید برای بازدید عموم و انتشار آن بارها و بارها آن را از دید هم یک کاربر و هم یک طراح مورد بازبینی قرار داده و سپس به راه اندازی آن اقدام کنید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 163 تاريخ : جمعه 25 تير 1395 ساعت: 20:44

احترام گذاشتن امری متقابل است که همواره باید به صورت دو طرفه و پایاپای انجام بگیرید.این موضوع در دنیای اینترنت و طراحی سایت نیز صادق بوده و کاربر و مدیر وب سایت می بایست حقوق یکدیگر را رعایت نمایند و به یکدیگر احترام بگذارند.در این میان حق کاربر بر گردن مدیر وب سایت سنگین تر بوده و مدیر وب سایت باید از راه ها و روش های مختلف نظرات کاربران را دریافت و در طراحی وب سایت خود اعمال کند.
همانطور که می دانید یکی از قویترین ابزارهای دریافت نظرات کاربران در طراحی سایت با جوملا افزونه فرم ساز حرفه ای است که از جمله قابلیت های مهم آن می توان به ارسال ایمیل در Rsform اشاره کرد.

قابلیت ارسال ایمیل در Rsform

از جمله امکانات بسیار مهمی که افزونه یاد شده در اختیار مدیر وب سایت قرار می دهد، امکان ارسال ایمیل در Rsform بوده تا بدون نیاز به ورود به پنل مدیریت، فرم های ارسال شده را مطالعه و بررسی نمود.
با استفاده از تنظیمات این قسمت بسیاری از ارتباطات مدیر و کاربران توسط ارتباطات ایمیلی فراهم شده و بدون نیاز به ورود به پنل مدیریت جوملا می توان نظرات کاربران را دریافت و به آن ها پاسخ داد.

نحوه ارسال ایمیل در Rsform

بعد از ورود به پنل مدیریت خود برای انجام تنظیمات ارسال ایمیل در Rsform از منوی بالایی پنل و قسمت کامپوننت‌ها ، فرم ساز حرفه ای را انتخاب کنید.

ارسال ایمیل در Rsform
در ادامه بر روی قسمت مدیریت فرم‌ها کلیک کرده و سپس فرم مورد نظر خود را برای اعمال تنظیمات ارسال ایمیل در Rsform انتخاب کنید.در نظر داشته باشید که تنظیمات ارسال ایمیل در Rsform برای هر فرم باید بصورت جداگانه صورت بپذیرد.

ارسال ایمیل در Rsform
با باز شدن صفحه دو تب اصلی به شما نمایش داده خواهد شد.بر روی ویژگی کلیک نموده و در لیست نمایش داده شده ایمیل کاربر را برگزینید.

ارسال ایمیل در Rsform

در این صفحه، فیلد مشخص شده با رنگ قرمز را با ایمیلی که میخواهید فرم های ارسال شده توسط کاربران بدان ارسال شوند را وارد کنید.در قسمت ارسال کننده یا… می توانید از متغیرهای پیشفرض فرم ساز حرفه ای استفاده نمایید.به عنوان نمونه {FullName:value} بیان کننده نام فرد ارسال کننده است.

ارسال ایمیل در Rsform

در ادامه تنظیمات ارسال ایمیل در Rsform بر روی قسمت مشخص شده با رنگ آبی کلیک کرده و تمام نوشته های درون آن را انتخاب (select) و سپس کپی کنید.

ارسال ایمیل در Rsform
قدم نهایی به انتخاب بخش مشخص شده با رنگ سبز اختصاص دارد.بعد از باز شدن صفحه popup عبارات کپی شده در بالا را درون آن paste کنید.

ارسال ایمیل در Rsform
با زدن ذخیره و بستن تنظیمات ارسال ایمیل در Rsform به پایان رسیده است.
از این پس با ثبت این فرم توسط هر کاربر، محتویات فرم به ایمیل مورد نظر شما ارسال خواهد شد.

مشکلات احتمالی عدم ارسال ایمیل در Rsform

اگر که با دنبال کردن رویه ذکر شده همچنان فرم های ثبت شده به ایمیلتان ارسال نمی شوند، به احتمال زیاد باید مشکل را در قسمت تنظیمات کلی جوملا جستجو کرد.با ورود به تنظیمات کلی سرور، قسمت ایمیل خود را چک نموده و از صحیح وارد شدن نام کاربری و پسورد و همچنین پورت سرور اطمینان حاصل نمایید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 278 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 17:32

برنامه ریزی و داشتن نقشه راه، همچون سایر فعالیت های مهم زندگی، در طراحی سایت نیز اهمیت خاصی برخوردار است، به طوری که بدون درنظر گفتن آن در شروع طراحی سایت ، احتمال مواجهه با مشکلات افزایش یافته و هزینه های مازاد بر روی دستان مدیر وب سایت خواهد گذاشت.از این رو شایسته است که به برخی نکات از جمله موارد ذکر شده در پایین توجه کرده تا احتمال موفقیت خود را افزایش دهید و کسب درآمد مناسبی از وب سایت خود داشته باشید.

نکات مهم در شروع طراحی سایت

در طراحی سایت حرفه ای ، چهارچوب کاری و زمینه فعالیت کاملا مشخص است و هرگز از آن فراتر نمی‌رود.در عوض تنها بر روی متراکم شدن محتویات درون آن متمرکز شده و در یک موضوع خاص به اوج تخصص می‌رسد.

شروع طراحی سایت
اما بسیاری از افراد هدفی مشخص هنگام شروع طراحی سایت خود نداشته و این سرگردانی را پس از ساخته شدن آن نیز ادامه می دهند، بدین معنی که در تمامی حوزه‌ها وارد شده و چهارچوب کاری خود را تعیین نمی‌نمایند.

در شروع طراحی سایت به حوزه‌های دارای رقابت سنگین وارد نشوید

به کمی جستجو می توانید حوزه های فعالیتی را پیدا کنید که اگرچه رقابت زیادی در آن ها میان شرکت های مختلف وجود ندارد، اما نزد کاربران محبوب بوده و می توانند جذب کاربر خوبی برایتان داشته باشند.به هرحال شما جزء معدود طراحی وب سایت های فعال در آن زمینه بوده و هرکسی که نیاز به کسب اطلاعات درباره آن داشته باشد، دیر یا زود شما را در دنیای وب یافته و به شما مراجعه خواهد کرد..
حال از این پس وظیفه شماست تا چگونه در طراحی وب سایت بازدیدکنندگان را به کاربران همیشگی تبدیل کنیم؟

چگونه موضوعات با رقابت شدید را شناسایی کنیم؟

یه عنوان یک روش کاربردی می توانید از موتورهای جستجو مخصوصا گوگل کمک بگیرید.با استفاده از ابزار google trends این امکان وجود دارد تا میزان جستجوی کاربران در سطح جهانی، در مورد یک کلمه یا عبارت خاص را مشاهده کنید.

شروع طراحی سایت
از آنجائیکه کاربران امروزه تماما به وسیله موتورهای جستجو به محتوای مورد نظرشان در میان حجم انبوه اطلاعات فضای وب دسترسی پیدا می کنند، آمار بدست آمده کاملا قابل اعتماد و مطمئن خواهد بود.

زمینه های جدید در حال پیشرفت ، بهترین شروع طراحی سایت

همانطور که در دو مطلب پیشین بدان اشاره کردیم حوزه فعالیت شما در دنیای وب، همانند جهان ملموس بیرونی، نباید خارج از تخصص و علایق شما باشد.در مطالب قبل به نحوه پیدا کردن زمینه استعداد خود برای فعالیت در دنیای وب اشاره کردیم.حال نوبت آن رسیده که با تحقیق و تفحص در مورد مطالب بروز دنیا که کم کم باب محبوبیت آن نزد کاربران در حال باز شدن است و در ادامه ترکیب آن با علایق و تخصص خود، چهارچوب کاری مشخصی برای فعالیت هایتان در نظر گرفته و طراحی سایت خود را آغاز کنید.

شروع طراحی سایت
ظاهر طراحی وب سایت، منوبندی، محتوای تولیدی و… همه و همه قسمت های مهم وب سایت شما هستند که پس از تعیین چهارچوب کاری مشخص می شوند.غیر از این، فعالیت پراکنده و بدون هدف وب سایت پدید آمده و صرفا به اتلاف وقت و هزینه شما منجر خواهد شد.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 24 تير 1395 ساعت: 1:57

بدون شک برای یک طراحی سایت موفق که در نوع خود بدیع و تازه بوده و برای کاربران ارزشمند تلقی می شود، باید بدانید که وب سایت شما قرار است تا در چه زمینه ای تمرکز داشته باشد.برای تعیین این زمینه کاری و فعالیت مهمتر از بازار و اقتضای روز باید علاقه خود را در نظر بگیرید، چون مسیر کسب پیروزی بسیار طولانی بوده و با فراز و نشیب‌های زیادی همراه است و درختی است که میوه‌های آن دیر به بار می آیند.این دو رابطه تنگاتنگ و همچنین ثابتی با یکدیگر دارند، بدین معنی که حتی اگر پس از گذر زمان و کسب موفقیت علاقه شما از زمینه کاریتان کم شود، با تاثیر گذاری بر روی فعالیت‌هایتان از ارزش و اعتبار آن نیز خواهد کاست.

انتخاب زمینه فعالیت طراحی سایت

مطمئنا با دیدن تب و تاب افتاده در اقشار مختلف جامعه برای حضور در دنیای اینترنت و گسترش دامنه فعالیت ها، شما نیز بدین امر مشتاق شده اید، اما این سوال که کدام نوع از طراحی سایت برایتان مناسب است ، مانع اصلی هرگونه اقدامی شده است.
بازاریابی اینترنتی چیست؟

کدام نوع از طراحی سایت برای ما مناسب است؟
به منظور مشخص کردن چهارچوب کاریتان در دنیای مجازی برای حصول بهترین نتیجه از طراحی سایت بهتر است تا به موارد زیر دقت نمایید.

زمینه کاری و علایق شخصی

بهترین انتخاب برای شما می تواند طراحی وب سایت در زمینه‌ای باشد که به آن علاقمند بوده و در آن متخصص هستید.علاقه به پشتکار و خستگی ناپذیری در طول مسیر طولانی موفقیت کمک خواهد کرد.همچنین متخصص بودن در زمینه فعالیت شما را از هرگونه مشاور در این زمینه بی نیاز کرده و با طراحی سایت حرفه ای که تولید محتوایی قدرتمند در یک زمینه خاص دارد، شما را رفته رفته به یک مرجع قدرتمند در آن فیلد کاری تبدیل خواهد کرد.
چرا CSS برای طراحی سایت و سئو شما مفید است؟

اگرکه هیچ تخصصی ندارید چه؟

شاید با خواندن این مطلب ناامید شده و فضا را برای شخصی مانند خود، که به عنوان نمونه تنها در بازی کردن وقت خود را سپری می کند تنگ می‌بینید.چند لحظه صب کنید! اگر به عنوان نمونه فقط بر روی انجام بازی های کامپیوتری زمان صرف می کنید احتمالا اطلاعات زیادی در اینباره داشته و در آن خلاق عمل می کنید، پس یک وب سایت در این زمینه طراحی کنید! درست همانند هرگونه فعالیتی دیگر در دنیای واقعی علاقه به پشتکار شما کمک کرده و انرژی مسیر را چند برابر خواهد کرد.

ask-the-expert
تنها به این فکر کنید که بیشتر وقت خود را بر روی چه چیزی میگذرانید؟ در زمان داشتن حق انتخاب میان چندچیز کدام مورد را برای صرف وقت برمی‌گزینید؟ هرشخصی بنابر شخصیتش به یک یا چند زمینه، از ورزشی و هنری گرفته تا مهندسی یا… علاقمند است.آن ها را پیدا کرده و در دنیای طراحی سایت وارد کنید.

اگرکه تحت هیچ شرایطی موضوعی پیدا نشد!

اگر در بدترین حالت هیچ استعداد، علاقه و یا تخصصی در درون خود پیدا نکردید، بهترین گزینه برای شروع فعالیت در دنیای مجازی ایجاد یک وبلاگ شخصی است.نوشتن خاطرات و اتفاقات پیش آمده در روز و یا افکار و عقاید خود در یک حوزه، تحلیل مسابقه فینال فوتبال از نگاه خود و… همه می توانند موضوع مورد بحث در درون چنین وبلاگی باشند.شاید به ظاهر اینکار جز شلوغ کردن دنیای وب با مطالب بدون کاربرد حاصل دیگری نداشته باشد، اما پس از فعالیت مستمر برای مدتی کوتاه، با یک برانداز کلی ممکن است یک موضوع را بیش از بقیه در وبلاگ مشاهده کنید که بدین معنی است که علاقه خود در موضوعی خاص که تا پیشتر از آن مطلع نبوده اید را یافت کرده اید.

برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه طراحی سایت با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 23 تير 1395 ساعت: 3:25

افزایش تقاضا برای ورود به دنیای آی تی و شروع تجارت الکترونیک، افزایش شرکت ها و افراد مختلف برای تامین این نیاز را در پی خود داشته است به طوری که به طور مستمر بر تعداد شرکت های مدعی در زمینه طراحی سایت افزوده می شود.در چنین شرایطی در کنار موارد ممکن برای انتخاب از سوی مشتریان، شک و تردید نیز افزایش پیدا می کند، به طوری که کاربران قادر نیستند تا برترین شرکت طراحی سایت را از سایرین تشخصیص داده و پروژه خود را با خیالی آسوده از نتیجه به آن بسپارند.

تشخیص برترین شرکت طراحی سایت

با وجود تعداد زیاد شرکت ها و بیشتر از آن افراد مدعی در زمینه طراحی سایت حرفه ای ، فاکتورهای ساده ای برای تشخیص برترین شرکت طراحی سایت وجود دارند تا در ادامه شناسایی پروژه خود را به آن سپرده و از صحت حصول آن خاطر جمع باشید.

برترین شرکت طراحی سایت
اگر فرآیند یافتن شرکتی معتبر برای سپردن پروژه خود به آن در نظرتان زمان بر است، شک نکنید که این زمان بسیار کمتر از زمانی خواهد بود که در صورت بروز مشکلات فنی مجبور به صرف کردن خواهید بود، مشکلاتی که در نتیجه عدم دقت و همچنین نبود تجربه کافی ممکن است رخ بدهند و درست زمانی که وقت و هزینه زیادی صرف وب سایت خود کرده اید، گریبان‌گیر شما شوند.

سابقه کاری برترین شرکت طراحی سایت

هنگام استخدام یک کارمند جدید، هنگام جستجوی یک مکانیک برای تعمیر خودروی به مشکل برخورده، هنگام یافتن یک رستوران برای تهیه غذا و… همه همه به دنبال افراد یا شرکت های کارکشته و قدیمی می گردیم، چون زمان بهترین تجربه است.شرکت های مرتبط با آی تی نیز از این قائده مستثنی نیستند و برای یافتن برترین شرکت طراحی سایت، بررسی سابقه کاری شرکت های موجود بسیار مهم و ضروری بشمار می رود.

برترین شرکت طراحی سایت
اکثر شرکت های نوپا به ندرت سابقه کاری چندین ساله در کارنامه خود دارند که این موضوع به طور حتم می تواند بر نحوه تصمیم گیری شما تاثیر بگذارد.
قوانین جدید سئو

تعداد پروژه های تکمیل شده (نمونه کار)

قضاوت کردن در مورد یک شرکت تنها بر اساس میزان سابقه کار زمانی آن نمی تواند عادلانه باشد، چون تجربه نه فقط بر حسب گذر زمان، بلکه با کار و تلاش بسیار حاصل می شود.از این رو نمی توان گفت شرکتی با سابقه ۵ ساله که تنها ۱۰۰ پروژه تکمیل شده دارد از یک شرکت ۲ ساله که ۲۰۰ پروژه تکمیل شده دارد بهتر است.البته برای تشخیص برترین شرکت طراحی سایت باید ملاک فاکتور بعدی را نیز به صورت ترکیبی با این مورد یعنی تعداد پروژه ها در نظر گرفت، چون پروژه های با کیفیت پایین می توانند ذر زمانی بسیار سریع تکمیل گردند.

کیفیت پروژه های تکمیل شده

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم، این فاکتور در کنار تعداد پروژه، اگرچه دو مورد جدا از هم برای قضاوت و داوری هستند، با این حال هرگز نباید به صورت تکی به بررسی آن ها پرداخت و باید دیدی ترکیبی نسبت به آن ها تشکیل داد.

برترین شرکت طراحی سایت
پس عکس قضیه بالا نیز برقرار است، یعنی نمی توان گفت که شرکتی که تعداد پروژه های تکمیل شده بیشتری دارد به عنوان برترین شرکت طراحی سایت می بایست شناخته شود.بسیاری از این پروژه ها ممکن است سطح پایین بوده و تعداد انگشت شماری طراحی سایت حرفه ای در آن ها مشاهده شود، علاوه بر اینکه ایراداتی فنی نیز ممکن است در آن ها یافت شود.

رتبه موتورهای جستجو

امروزه کاربران برای نتایج یافت شده در موتورهای جستجو اهمیت و اعتبار زیادی قائلند و به تصمیم آن ها مخصوصا اگر پای گوگل در میان باشد ارزش زیادی قائلند.این موضوع بی دلیل نیست، چرا که موتورهای جستجو با الگوریتم ها پیچیده ای که استفاده می کنند و برترین وب سایت ها که مطمئنا به برترین شرکت طراحی سایت متعلق است را در صفحه اول نتایج قرار می دهند، از این رو این مورد نیز می تواند ملاکی ارزشمند در نتیجه گیری شما باشد.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 17:20

در سال های اولیه فراگیر و عمومی شدن طراحی سایت و افزای محبوبیت آن نزد کاربران، وب سایت های زیادی با عناوین تبلیغاتی نظیر { بهترین پشتیبانی از Netscape } یا { بهترین پشتیبانی از IE } در سرتاسر وب مشاهده می شدند.نحوه صحیح نمایش در مرورگرهای پرکاربرد آن زمان یک موفقیت و برگ برنده برای این دسته از وب سایت ها بشمار می آمد، از این رو هیچ کدام از ذکر آن در گوشه ای قابل مشاهده در صفحه اول دریغ نمی کردند.

multi-platform compatibility
اما امروز در کمتر وب سایتی چنین تبلیغاتی نظیر پشتیبانی صحیح در این مرورگر یا آن پلتفرم به چشم می خورند.

پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌ها به عنوان یک اجبار و نه برگ برنده

امروز شیوه کار کاملا متفاوت تر از قبل دنبال می شود و جای هیچ تعجبی هم در آن نیست.امروز وب مسترها و مدیران وب سایت ها همه تلاش خود را برای جذب کاربر از طریق موتورهای جستجو و همچنین سایر روش های تبلیغاتی می کنند تا بتوانند در فضای رقابتی فشرده موجود باقی بمانند.حال کاملا غیرمنطقی است که پس از صرف هزینه و زمان زیاد به این منظور، تنها به این خاطر که کاربر از مرورگر یا در کل دستگاهی متفاوت استفاده می کند.از همین رو پشتیبانی از تمامی پلتفرم ها و مرورگرها نه به عنوانی امتیازی مثبت، بلکه یک الزام برای وب مسترها بشمار می رود.
برترین شرکت طراحی سایت کدام است؟
اگرچه با وجود تمامی تلاش ها باز هم ممکن است مرورگری به دلیل عدم پشتیبانی از استانداردهای وضع شده وب سایت شما را به طور صحیح نمایش ندهد، با این وجود مدیر وب سایت باید تلاش کند تا رنج وسیعی از کاربران را تحت پوشش قرار دهد.


در ادمه به بررسی برخی مشکلات ناسازگاری که نحوه نمایش وب سایت شما را ممکن است با مشکل مواجه کنند را بررسی خواهیم کرد.

مشکل رزولوشن صفحات

در سال ۲۰۰۰ بیشتر کاربران وب که از دسکتاپ استفاده می کردند، رزولوشنی برابر ۸۰۰×۶۰۰ داشتند.در مورد مابقی آن ها حدود ۳۱٪ از رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸ و همچنین تنها ۸٪ از ۶۴۰×۴۸۰ استفاده می کنند.شرایط امروز کاملا متفاوت بوده و درصد بسیار بالایی از کاربران دسکتاپ رزولوشنی بالای ۱۰۲۴ پیکسل دارند، فارغ از این موضوع که با در نظر گرفتن پلتفرم، ۷۰٪ کاربران از دستگاه های همراه شامل گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده می کنند.

امروز بعید به نظر می رسد که دستگاهی با چنین رزولوشن هایی وجود داشته و با به طور مرسوم در اداره‌جات یا منازل مورد استفاده قرار بگیرد.پس بهتر است حداق رزولوشنی ۱۰۲۴ را برای وب سایت خود در نظر گرفته و از طرفی به طراحی سایت ریسپانسیو نیز توجه داشته باشید تا پوشش دهی دستگاه های با صفحه نمایش کوچک را نیز از دست ندهید.

پشتیبانی یا عدم پشتیبانی جاوااسکریپت

امروز مرورگرهای محبوب نظیر فایرفاکس، کروم، سافاری و اپرا مشکلی از لحاط کامپایل کردن کدهای جاوا اسکریپت ندارندو بعید به نظر می رسد که کاربری به غیر از این مروگرها استفاده کند.

پشتیبانی از مرورگرها
اما توصیه ما این است که با وجود امکانات فراوانی که HTML5 و مخصوصا CSS3 به ما می دهند بهتر است که تکیه بر کدهای جاوااسکریپت را تا حد ممکن کاهش داده و از قابلیت های آخرین نسخه زبان طراحی صفحات وب استفاده حداکثری را ببریم.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 17:20

این سوالی است که برای بیشتر افرادی که به دنیای تجارت الکترونیک و به دنبال آن طراحی سایت وارد می شوند بوجود می‌آید.به غیر از افرادی که تنها به مقاصد شخصی و یا الزام کار دست به طراحی وب سایت می زنند، سایرین، که درصد عمده ای را نیز در واقع تشکیل می‌دهند، به مقصود کسب درآمد بالا از این حوزه به آن وارد می‌شوند.حقیقت این است که میان میلیون‌ها وب سایت موجود تمامی آن ها به طور حتم موفق نبوده و تنها کسانی که از تجربه کافی در این زمینه برخوردارند یا از افراد باتجربه بهره می‌گیرند در میدان رقابت پیروز می شوند.

چه چیزی یک وب‌مستر و وب‌سایتش را متمایز می‌کند؟

مجدد همانند دنیای واقع بسیاری از کاربران تنها با خواندن گوشه‌ای از زندگی و موفقیت افراد موفق در دنیای اینترنت که قدم‌های بزرگی در آن برداشته اند، تصمیم به ترک محل تحصیل یا محل کار خود گرفته تا موفقیتی بزرگ را رقم بزنند.این دسته از افراد تنها به قسمت ترک زندگی عادی و شیوه عمومی زندگی کردن دیگران توجه می‌کنند، بدون آنکه در نظر بگیرند افراد موفق تا چه حد در مسیر خود سختی و رنج کشیده‌اند.

طراحی سایت درآمدزااگرکه چیزی جدید و نو برای ارائه به کاربران دارید، قطعا اصلی‌ترین برگ برنده رقابت را در اختیار گرفته‌اید.پس همانطور که می‌بینید دنیای مجازی تفاوت عمده‌ای (از نظر تجارت) با دنیای ملموس نداشته و همان تکنیک‌ها در اینجا نیز کاربرد دارند.

تنها درصد کمی از طراحی سایت ها به موفقیتی قابل توجه دست پیدا می‌کنند

درصد پایین از وب سایت های طراحی شده چه در حوزه فروشگاه و یا خبری و… به موفقیتی بزرگ و درخور دست پیدا کرده و کسب درآمد عالی از آن می کنند، در حالی که مابقی وب‌مسترها درآمدزایی قابلی توجهی نداشته و یا در بیشتر مواقع هیچ مبلغی از آن تحت عنوان سود به دست نمی‌آورند.البته این به معنی ناامید کردن ما نیست، بلکه واقعیتی است که اکثریت طراحی وب سایت ها باید آن رو به رو شوند.

طراحی سایت درآمدزا
موفقیت مسیری یک شبه یا حتی چندساله نیست و به استمرار و صبر نیاز دارد.شما اکنون ظاهر سرحال و سرخوش افراد موفق را می‌بینید، حال آنکه تصور روزهای سخت آن‌ها را هم نمی‌توانید بکنید.

برای موفقیت به استعداد، توانایی، دانش و مهارت در زمینه کاری خود نیاز دارید

پیشتر در مقالات خود بارها و بارها به اهمیت تولید محتوا در طراحی سایت حرفه ای اشاره کرده ایم.از طرفی در این مقاله و برخی مقالات پیشین به نو و دست اول بودن دارایی های وب سایت اشاره کردیم تا همواره چیزی جدید برای ارائه کردن وجود داشته باشد.
تنها افرادی که دارای دانش و مهارت در زمینه کاری خود هستند قادرند تا مطالب دست اول با استفاده از ذوق و قریحه‌شان ایجاد کنند.در غیر اینصورت ناگزیر به کپی کردن مطلب از دیگران خواهند بود.

تنها در این صورت است که کاربران برای استفاده از تجربیات شما حاضر به پرداخت هزینه شده و از این راه از هیچ مبلغی دریغ نمی‌کنند.نباید توقع داشت که آن ها پول خود را برای به دست آوردن هیچ خرج کنند، پس منطقی بوده و همیشه چیزی نو و جدید در چنگالتان داشت باشید.
آن برگ برنده جذب بازار به سمت شما خواهد بود.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 17:20

ارسطو , سلطان و استاد بلامنازع قانع کردن درسهائی را از خود برای ایجاد بحث‌هائی چالش انگیز بجای گذاشته است و اگرچه قرن‌ها از زمان زیستن وی می‌گذرد , با این وجود هنوز تاکتیک‌های وی به عنوان یک استاندارد طلائی باقی مانده است و می‌توان از آن‌ها در دانش روز از جمله طراحی سایت نیز استفاده نمود.استفاده از زیبایی‌های ظاهری دیگر به قسمتی عادی از این داتش تبدیل شده از این رو هم کاربران و هم وب مسترها تمرکز ویژه‌ای بر روی تولید محتوا کرده اند.

منش و اخلاق

زمانی که به استفاده از جاذبه اخلاقی روی می‌آورید , ایجاد اعتبار خود به عنوان یک نویسنده , یک سخنگو و یک سازمان را آغاز کرده اید.اگر مخاطبانتان به شما اعتماد نکنند ریز به ریز فعالیت‌های شما پر از شک و تردید خواهد بود , از این رو سایر فعالیت ها اعم از روش‌های دیگر ارسطو بی‌فایده خواهند بود.به لطف اینترنت کاربران دیگر نیازی به قبول یک شرکت بر اساس نامی کی می‌شنوند ندارند و پیش از خرید و یا ثبت یک سفارش تحقیقات مفصلی بر روی فروشگاه مربوطه انجام می‌دهند , کاری که طبق آمار ۸۱٪ کاربران طبق آمار آن را انجام می‌دهند.پس اگر می خواهید ادعایی داشت باشید بهتر است برحسب یک پشتوانه قوی بیان شود تا اعتبار شما دست نخورده باقی بماند.

ethos

چگونه آن را توسعه بدهیم : شما می توانید اعتبار مطالب خود را با نقل قول از بزرگان , ذکر منبع , استفاده از توصیفات مشتریان و به اشتراک گذاری مطالعات مرتبط با آن تقویت کنید.داشتن منش به این معنی است که از ذکر مطالب و دادن قول هایی که نمی‌توانید برآورده کنید , خودداری کنید.وقتی مطلبی با وعده “مغز شما را منفجر خواهیم کرد” آغاز می‌شود اما حتی در برانگیختن هیجان کاربر موفق ظاهر نمی‌شود , ابتدا نویسنده و سپس کل ماهیت وب‌سایت اعتبار خود را از دست می‌دهند.
با مخاطبانتان صادق باشید , به‌قول های خود لباس عمل بپوشانید و در ادامه شاهد اعتبار و آوازه بلند مدت خود میان کاربران باشید.
۴ ایده عالی برای طرح ریزی صفحه اول در طراحی سایت

پیاده سازی در عمل : شرکتی را در نظر بگیرید که از واژه‌های اعتماد , کیفیت و وفاداری در بنرهای صفحه نخست خود استفاده می‌کند.چگونه قرار است تا ادعاهای بزرگی را ثابت کند؟

وقتی در صفحه‌ای با عنوان “از زبان مشتریان” (به‌عنوان نمونه) نظرات کاربران حقیقی مشاهده می‌شود , فاکتور اعتماد تقریبا به اثبات می‌رسد.

وقتی در صفحه‌ای دیگر تحت عنوان “مشتریان ما” لیستی از افراد و سازمان‌هایی که با این شرکت همکاری دارند نمایش داده می‌شود , مخصوصا اگر نام‌هایی چشم نواز و مهم در آن به‌‌چشم بخورد , در فاکتور بعدی یعنی کیفیت نیز شک و شبهه‌ای نمی‌ماند.

زمانی که در صفحه‌ای دیگر تاریخچه شرکت بیان می‌شود (بیشتر تحت عنوان درباره ما) , قدمت شرکت و اعتماد (مورد اول) کاربران به آن طی سالیان متمادی , نشان دهنده وفاداری این مجموعه به کاربران خود و رها نکردن آن‌ها با گذر زمان است , ولو اینکه بسیاری از شرکت‌ها پشتیبانی را تنها به عنوان تبلیغ بیان کرده و بعد از فروش محصول خود و یا اتمام پروژه و تحویل آن به مشتری به‌طور کامل از آن پاپس می‌کشند و کاربر را با کوله‌باری از مشکلات تنها می‌گذارند.

چنین شرکنی نه فقط در حد حرف و کلام بلکه با مدارک رسمی اعتبار خود را بیان ‌می‌دارد و از همین راه اعتبار بیشتری برای خود خریداری می‌کند.

برای گرفتن مشاوره تخصصی در زمینه حضور پررنگ خود در دنیای اینترنت با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 6:38

افزایش تقاضا برای ورود به دنیای آی تی و شروع تجارت الکترونیک، افزایش شرکت ها و افراد مختلف برای تامین این نیاز را در پی خود داشته است به طوری که به طور مستمر بر تعداد شرکت های مدعی در زمینه طراحی سایت افزوده می شود.در چنین شرایطی در کنار موارد ممکن برای انتخاب از سوی مشتریان، شک و تردید نیز افزایش پیدا می کند، به طوری که کاربران قادر نیستند تا برترین شرکت طراحی سایت را از سایرین تشخصیص داده و پروژه خود را با خیالی آسوده از نتیجه به آن بسپارند.

تشخیص برترین شرکت طراحی سایت

با وجود تعداد زیاد شرکت ها و بیشتر از آن افراد مدعی در زمینه طراحی سایت حرفه ای ، فاکتورهای ساده ای برای تشخیص برترین شرکت طراحی سایت وجود دارند تا در ادامه شناسایی پروژه خود را به آن سپرده و از صحت حصول آن خاطر جمع باشید.

برترین شرکت طراحی سایت
اگر فرآیند یافتن شرکتی معتبر برای سپردن پروژه خود به آن در نظرتان زمان بر است، شک نکنید که این زمان بسیار کمتر از زمانی خواهد بود که در صورت بروز مشکلات فنی مجبور به صرف کردن خواهید بود، مشکلاتی که در نتیجه عدم دقت و همچنین نبود تجربه کافی ممکن است رخ بدهند و درست زمانی که وقت و هزینه زیادی صرف وب سایت خود کرده اید، گریبان‌گیر شما شوند.

سابقه کاری برترین شرکت طراحی سایت

هنگام استخدام یک کارمند جدید، هنگام جستجوی یک مکانیک برای تعمیر خودروی به مشکل برخورده، هنگام یافتن یک رستوران برای تهیه غذا و… همه همه به دنبال افراد یا شرکت های کارکشته و قدیمی می گردیم، چون زمان بهترین تجربه است.شرکت های مرتبط با آی تی نیز از این قائده مستثنی نیستند و برای یافتن برترین شرکت طراحی سایت، بررسی سابقه کاری شرکت های موجود بسیار مهم و ضروری بشمار می رود.

برترین شرکت طراحی سایت
اکثر شرکت های نوپا به ندرت سابقه کاری چندین ساله در کارنامه خود دارند که این موضوع به طور حتم می تواند بر نحوه تصمیم گیری شما تاثیر بگذارد.
قوانین جدید سئو

تعداد پروژه های تکمیل شده (نمونه کار)

قضاوت کردن در مورد یک شرکت تنها بر اساس میزان سابقه کار زمانی آن نمی تواند عادلانه باشد، چون تجربه نه فقط بر حسب گذر زمان، بلکه با کار و تلاش بسیار حاصل می شود.از این رو نمی توان گفت شرکتی با سابقه ۵ ساله که تنها ۱۰۰ پروژه تکمیل شده دارد از یک شرکت ۲ ساله که ۲۰۰ پروژه تکمیل شده دارد بهتر است.البته برای تشخیص برترین شرکت طراحی سایت باید ملاک فاکتور بعدی را نیز به صورت ترکیبی با این مورد یعنی تعداد پروژه ها در نظر گرفت، چون پروژه های با کیفیت پایین می توانند ذر زمانی بسیار سریع تکمیل گردند.

کیفیت پروژه های تکمیل شده

همانطور که در بالا بدان اشاره کردیم، این فاکتور در کنار تعداد پروژه، اگرچه دو مورد جدا از هم برای قضاوت و داوری هستند، با این حال هرگز نباید به صورت تکی به بررسی آن ها پرداخت و باید دیدی ترکیبی نسبت به آن ها تشکیل داد.

برترین شرکت طراحی سایت
پس عکس قضیه بالا نیز برقرار است، یعنی نمی توان گفت که شرکتی که تعداد پروژه های تکمیل شده بیشتری دارد به عنوان برترین شرکت طراحی سایت می بایست شناخته شود.بسیاری از این پروژه ها ممکن است سطح پایین بوده و تعداد انگشت شماری طراحی سایت حرفه ای در آن ها مشاهده شود، علاوه بر اینکه ایراداتی فنی نیز ممکن است در آن ها یافت شود.

رتبه موتورهای جستجو

امروزه کاربران برای نتایج یافت شده در موتورهای جستجو اهمیت و اعتبار زیادی قائلند و به تصمیم آن ها مخصوصا اگر پای گوگل در میان باشد ارزش زیادی قائلند.این موضوع بی دلیل نیست، چرا که موتورهای جستجو با الگوریتم ها پیچیده ای که استفاده می کنند و برترین وب سایت ها که مطمئنا به برترین شرکت طراحی سایت متعلق است را در صفحه اول نتایج قرار می دهند، از این رو این مورد نیز می تواند ملاکی ارزشمند در نتیجه گیری شما باشد.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 161 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 6:38

در سال های اولیه فراگیر و عمومی شدن طراحی سایت و افزای محبوبیت آن نزد کاربران، وب سایت های زیادی با عناوین تبلیغاتی نظیر { بهترین پشتیبانی از Netscape } یا { بهترین پشتیبانی از IE } در سرتاسر وب مشاهده می شدند.نحوه صحیح نمایش در مرورگرهای پرکاربرد آن زمان یک موفقیت و برگ برنده برای این دسته از وب سایت ها بشمار می آمد، از این رو هیچ کدام از ذکر آن در گوشه ای قابل مشاهده در صفحه اول دریغ نمی کردند.

multi-platform compatibility
اما امروز در کمتر وب سایتی چنین تبلیغاتی نظیر پشتیبانی صحیح در این مرورگر یا آن پلتفرم به چشم می خورند.

پشتیبانی از تمامی پلتفرم‌ها به عنوان یک اجبار و نه برگ برنده

امروز شیوه کار کاملا متفاوت تر از قبل دنبال می شود و جای هیچ تعجبی هم در آن نیست.امروز وب مسترها و مدیران وب سایت ها همه تلاش خود را برای جذب کاربر از طریق موتورهای جستجو و همچنین سایر روش های تبلیغاتی می کنند تا بتوانند در فضای رقابتی فشرده موجود باقی بمانند.حال کاملا غیرمنطقی است که پس از صرف هزینه و زمان زیاد به این منظور، تنها به این خاطر که کاربر از مرورگر یا در کل دستگاهی متفاوت استفاده می کند.از همین رو پشتیبانی از تمامی پلتفرم ها و مرورگرها نه به عنوانی امتیازی مثبت، بلکه یک الزام برای وب مسترها بشمار می رود.
برترین شرکت طراحی سایت کدام است؟
اگرچه با وجود تمامی تلاش ها باز هم ممکن است مرورگری به دلیل عدم پشتیبانی از استانداردهای وضع شده وب سایت شما را به طور صحیح نمایش ندهد، با این وجود مدیر وب سایت باید تلاش کند تا رنج وسیعی از کاربران را تحت پوشش قرار دهد.


در ادمه به بررسی برخی مشکلات ناسازگاری که نحوه نمایش وب سایت شما را ممکن است با مشکل مواجه کنند را بررسی خواهیم کرد.

مشکل رزولوشن صفحات

در سال ۲۰۰۰ بیشتر کاربران وب که از دسکتاپ استفاده می کردند، رزولوشنی برابر ۸۰۰×۶۰۰ داشتند.در مورد مابقی آن ها حدود ۳۱٪ از رزولوشن ۱۰۲۴×۷۶۸ و همچنین تنها ۸٪ از ۶۴۰×۴۸۰ استفاده می کنند.شرایط امروز کاملا متفاوت بوده و درصد بسیار بالایی از کاربران دسکتاپ رزولوشنی بالای ۱۰۲۴ پیکسل دارند، فارغ از این موضوع که با در نظر گرفتن پلتفرم، ۷۰٪ کاربران از دستگاه های همراه شامل گوشی های هوشمند و تبلت ها استفاده می کنند.

امروز بعید به نظر می رسد که دستگاهی با چنین رزولوشن هایی وجود داشته و با به طور مرسوم در اداره‌جات یا منازل مورد استفاده قرار بگیرد.پس بهتر است حداق رزولوشنی ۱۰۲۴ را برای وب سایت خود در نظر گرفته و از طرفی به طراحی سایت ریسپانسیو نیز توجه داشته باشید تا پوشش دهی دستگاه های با صفحه نمایش کوچک را نیز از دست ندهید.

پشتیبانی یا عدم پشتیبانی جاوااسکریپت

امروز مرورگرهای محبوب نظیر فایرفاکس، کروم، سافاری و اپرا مشکلی از لحاط کامپایل کردن کدهای جاوا اسکریپت ندارندو بعید به نظر می رسد که کاربری به غیر از این مروگرها استفاده کند.

پشتیبانی از مرورگرها
اما توصیه ما این است که با وجود امکانات فراوانی که HTML5 و مخصوصا CSS3 به ما می دهند بهتر است که تکیه بر کدهای جاوااسکریپت را تا حد ممکن کاهش داده و از قابلیت های آخرین نسخه زبان طراحی صفحات وب استفاده حداکثری را ببریم.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

- - , .
.

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 163 تاريخ : دوشنبه 21 تير 1395 ساعت: 6:38

با وجود افزایش راه‌های ارتباطی در عصر حاضر و ظهور روش‌های نوین برای تبادل اطلاعات با دیگران , هنوز ایمیل و مکاتبات ایمیلی روشی بنیادی و پرکاربرد , مخصوصا در دنیای طراحی سایت , به‌شمار می‌روند.به عنوان نمونه اگرچه روش های جدیدی همچون پیامرسان های تلفن همراه امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند , هنوز برای تایید ثبت نام در یک وب سایت و یا ارسال رمز عبور فراموش شده از ایمیل استفاده می‌شود.از آنجائی‌که cpanel یکی از پارکاربردترین هاست‌ها در طراحی سایت به شمار می‌رود , به بررسی نحوه ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل خواهیم پرداخت.

نحوه ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل

نحوه دسترسی به سی پنل ممکن است بسته به روش‌های امنیتی ایجاد شده مختلف باشد , از این رو از بررسی نحوه دسترسی به صفحه لاگین سی پنل خود داری کرده و آن را به شما موکول می‌کنیم تا از شرکتی که هاست خود را خریداری کرده اید سوال کنید.بخش Mail در اینجا اگرچه شامل قسمت‌های گوناگونی است , تنها به بررسی ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل خواهیم پرداخت.

ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل

نحوه ساخت ایمیل در سی پنل

بر روی بخشی که در عکس بالا با قرمز مشخص شده کلیک کرده تا به صفحه ایجاد یک ایمیل جدید هدایت شوید.
در این قسمت لیستی از ایمیل‌های موجود به‌شما نمایش داده خواهند شد.از همین صفحه می‌توانید یک حساب کاربری جدید ایجاد کزده و آن را در سیستم مدیریت محتوای خود برای ارسال و دریافت ایمیل استفاده کنید.

ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل
آدرس ایمیل و خود را وارد کرده و هنگام ورود پسورد , برای پیچیدگی رمز حساب کاربری جدید از Password Generator استفاده کنید , اما در نظر داشته باشید که پسور ایجاد شده بسیار سخت و پیچیده و شامل کاراکترها مختلف بوده و بخاطر سپاری آن‌ها بسیار مشکل خواهد بود.از این رو حتما آن را درجایی مطمئن یادداشت کنید.
اگر می‌خواهید این حساب کاربری دارای محدودیت حجمی باشد فیلد مقابل Mailbox Quota را پر کنید و یا آن را بر روی Unlimited قرار دهید.در نظر داشته باشید بسته به نسخه ای که استفاده می‌کنید ممکن است ظاهر ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل متفاوت باشد.

ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل

اما در هر صورت فرآیند به همین منوال خواهد بود.

مدیریت حساب‌های کاربری در سی پنل

وقتی چندین حساب کاربری ساختید نوبت به مدیریت خود آن‌ها می‌رسد.در همین صفحه قادرید تا حساب کاربری مورد نظر را انتخاب کرده و اگر تعداد آن ها زیاد است از فیلد جستجو برای پیدا کردن آن استفاده کنید.

ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل
در اینجا عوض کردن پسورد , محدودیت حجمی کاربر , پیاده سازی حساب‌کاربری بر روی نرم افزاری به‌منظور مدیریت راحت ایمیل‌ها , حذف حساب کاربری , مسدودسازی حساب و یا مسدودسازی امکان لاگین کاربر و… اعمالی هستند که می‌توان در این بخش ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل بر روی یک حساب کاربری پیاده کرد.

نحوه مدیریت ایمیل در سی پنل

مجددا بسته به متدهای پیاده سازی شده ممکن است آدرس ورود به صفحه لاگین بخش مدیریت ایمیل‌ها متفاوت باشد و آن را باید از سرویس دهنده خود دریافت کنید اما به طور یشفرض آدرس example.com/webmail برای دسترسی به صفحه ورود “مدیریت ایمیل‌ها” استفاده می‌شود.

ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل

در اینجا از شما خواسته می‌شود تا یک اپلیکیشن وب‌میل پیشفرض را برای مدیریت ایمیل‌های خود برگزینید.برخی تفاوت‌های جزئی میان این سه مورد نمایش داده شده وجود دارد.تنها مورد قابل ذکر در این مورد آیتم سوم , یعنی SquirrelMail است که ظاهری بسیار سطح پایین و نچسب (!) داشته و از رابط گرافیکی ضعیفی در آن استفاده شده است.

ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل

گفتنی است بعد از انتخاب هر اپلیکیشن می‌توانید از طریق رابط کاربری که در گوشه بالا سمت راست قرار دارد میان اپلیکیشن‌های دیگر نیز رفت‌وآمد کنید و از طریق آن‌ها ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل را ادامه دهید.ایمیل‌های دریافت شده را از طریق این اپلیکیشن‌های تعریف شده مشاهده کرده و ایمیل‌های خود را نیز ارسال کنید.

ساخت و مدیریت ایمیل در سی پنل

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 172 تاريخ : پنجشنبه 17 تير 1395 ساعت: 18:51

یکی از مباحث محبوبی که در طراحی سایت بسیار مورد استقبال کاربران قرار می گیرد، بازاریابی اینترنتی است.
در تعریفی ساده و در جواب سوال  “بازاریابی اینترنتی چیست “ ؟ باید گفت که این عبارت کلی به فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت اطلاق می‌شود.
برای شروع فعالیت در مبحث یاد شده باید ابتدا یک وب سایت ایده آل از تمامی جهات طراحی نمود تا به عنوان بستری برای کار ما مورد استفاده قرار بگیرد.

بازاریابی اینترنتی چیست و چگونه باید آن را آغاز کرد؟

از جمله مراحل مهم و اساسی در انجام بازاریابی اینترنتی تعیین اهداف بشمار می‌رود.
تبدیل کردن یک بازدیدکننده عادی به خریدار در وب‌سایت شما از مهترین اهداف این فعالیت محسوب می شود.
البته، همواره باید در نظر داشته باشید که یک کاربر زمانی تبدیل به خریدار واقعی خواهد شد که به شعبه مجازی شما اعتماد کند، در غیر اینصورت خبری از اعتماد و خرید و فروش نخواهد بود.
جلب اعتماد کاربران برای خرید اینترنتی

inteet marketing

البته بازاریابی اینترنتی چیست در ایران به صورت کسب در آمد، فروش محصولات و ارائه خدمات از طریق اینترنت تعریف می شود. این سطح از فعالیت در دنیای مجازی نه تنها شامل بازاریابی از طریق اینترنت می شود، بلکه شامل کلیه فعالیتها و بازاریابی ها از طریق ایمیل و دیگر ابزار ارتباطی دنیای مجازی خواهد بود.

قدم اول در بازاریابی اینترنتی

همانطور که در بالا و در در پاسخ به “ بازاریابی اینترنتی چیست  “ بدان اشاره کردیم اولین قدم به ایجاد بستری برای انجام فعالیت های شما در دنیای مجازی اختصاص پیدا می کند و ما این محل را یک وب سایت می نامیم.
ایجاد یک وب سایت حرفه ای بر مبنای اهداف از پیش تعیین شده و صد البته سئو و بهینه سازی آن نخستین مرحله در این فرآیند است.

مرحله دوم افزایش ترافیک وب‌سایت

در این بخش به دو روش بازاریابی اینترنتی درون گرا و برون گرا می توانید سیر ترافیک از سوی بازدیدکنندگان را به سمت خود سرازیر کنید.در بازاریابی اینترنتی درون گرا بدون پرداخت هزینه به اشخاص خارج از سازمان خود به هدف ذکر شده نائل می‌شوید،به این ترتیب که با تولید محتوا و بهبود وضعیت خود در نتایج موتورهای جستحو، فعالیت در شبکه های اجتماعی، پاسخگویی به سوالات کاربران در زمینه فعالیت خود و… بازدیدکننده بیشتری به وب‌سایت خود می‌آورید.

inteet marketing

اما در مورد روش دوم یعنی برون گرا که روشی قاطع در پاسخ به بازاریابی اینترنتی چیست بشمار می‌رود، مجددا ترافیک بیشتری نسبت به حالت عادی به وب‌سایت خود می‌آورید با این تفاوت که با صرف هزینه همراه بوده و توسط افراد خارج از مجموعه شما انجام می‌شود. تبلیغات کلیکی در موتورهای جستجو، تبلیغات بنری در وب‌سایت‌های محبوب و پربازدید، تبلیغات در نشریات، تلویزیون ، حضور در نمایشگاه ها و… ازجمله این موارد بشمار می‌روند که هزینه های زیادی را به مدیر وب‌سایت اعمال می‌کنند.

مرحله سوم و تبدیل بازدیدکنندگان به کاربران

این مرحله یعنی چگونه در طراحی وب سایت بازدیدکنندگان را به کاربران همیشگی تبدیل کنیم؟ مستقیما به سلیقه شخصی و نوآوری شما بستگی دارد، چون این شما هستید که می‌خواهید وب‌سایتی متفاوت داشته تا در ادامه آن بازاریابی اینترنتی موفقی به‌راه بیندازید.

inteet marketing
به کمک استراتژی‌های مختلفی که تاکنون در قالب مقالات آموزشی منتشر کرده ایم و ترکیب آن‌ها با ایده های خود، مشتریان بالقوه را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.به عنوان مثال این بسته به استراتژی شما است که چگونه کاربری را به خرید از وب‌سایت خود بجای دیگر فروشگاه ها متقاعد کنید.

حفظ مشتری مهمتر از جذب مشتری

در دنیای واقعی نیز همواره دیده اید که کاربران پس از یافتن یک سرویس دهنده و یا فروشنده خوب تبدیل به مشتری ثابت وی می‌شوند.مشتری‌های گذری که برحسب اتفاق با شما آشنا شده اند نامطمئن ترین منابع محسوب می‌شوند اما اگر بتوانید آن ها را به سمت خود جذب کنید از یک پشتیبانی مالی خوب برخوردار شده و حتی از این طریق مشتریان بیشتری پیدا خواهید کرد، چون این کاربران همیشگی هستند که شما را به اطرافیان خود معرفی می‌کنند و نه مشتریان گذری
قرار دادن خدمات پس از فروش، ارائه بهترین و با کیفیت ترین در گروه کاری خود و سایر ترفندهای بازاریابی عادی برای ابقای مشتریان به شما کمک خواهند کرد.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 149 تاريخ : چهارشنبه 16 تير 1395 ساعت: 23:29

در عصری که بیشتر کاربران برای مشاهده طراحی سایت شما از وسایل الکترونیکی همراه و قابل حمل نظیر لپتاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، تست وب سایت پس از طراحی از لحاظ نحوه نمایش در دستگاه های مختلف که رزولوشنی متفاوت دارند امری ضروری به نظر می رسد.روش های مختلفی وجود دارند که به شما در راستای انجام این کار کمک می کنند، اما می خواهیم به بررسی یکی از ساده ترین روش ها که در داخل خود محیط ویندوز صورت می‌گیرد بپردازیم.

تست نحوه نمایش رزولوشن‌های مختلف طراحی سایت در ویندوز

طبق تجربه، هرچه روش و متد تست نحوه نمایش سخت تر شود، وب‌مسترها و مدیران وب سایت کمتری به انجام این کار مبادرت می ورزند.اما با استفاده از روشی که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت انجام این کار به ساده ترین شکل ممکن برایتان ممکن خواهد شد.
آیا اعتبارسنجی HTML و CSS صفحات طراحی سایت خود را انجام داده‌اید؟

test website different screen viewing
منطقی است پیش از مشاهده شدن وب‌سایت در دستگاه های با اندازه‌های مختلف توسط کاربران و گله و شکابت آن‌ها از نحوه نمایش نامناسب وب‌سایت، خودتان برحسب رزولوشن‌های استاندارد تست لازم را بر روی وب سایت انجام داده تا از نمایش صحیح آن اطمینان حاصل نمائید.

رزولوشن های متداول صفحات نمایش کامپیوتر

همانطور که همواره بر آن تاکید کرده ای، ملاک ما همیشه استاندارد است تا با پیروی از آن به صورت یکپارچه با سایرین در سراسر جهان منطبق و سازگار باشیم.از همین رو صفحات نمایش (دسکتاپ) که به بررسی نحوه نمایش وب سایت در آن می پردازیم از قرار زیر خواهد بود:

  • ۶۴۰×۴۸۰
  • ۸۰۰×۶۰۰
  • ۱۰۲۴×۷۶۸
  • ۱۲۸۰×۸۰۰
  • ۱۳۶۶×۷۶۸
  • ۱۴۰۰×۹۰۰
  • ۱۶۸۰×۱۰۵۰

رزولوشن های متداول گوشی‌های هوشمند

مهمتر از دسکتاپ و لپتاپ‌، گوشی های هوشمند و تبلت ها هستند که بالغ بر ۷۰٪ ترافیک مرور صفحات وب را به خود اختصاص داده‌اند.در ادامه نیز لیستی از اصلی ترین صفحات نمایش را آورده ایم که بهتر است حتما تست‌های لازم را طبق آن ها بر روی طراحی وب سایت خود انجام دهید.

  • ۲۴۰ (حالت عمودی دستگاه های اندرویدی قدیمی)
  • ۳۲۰ (حالت عمودی آیفون)
  • ۳۷۵ (حالت عمودی آیفون۶)
  • ۳۸۴ (حالت عمودی نکسوز)
  • ۴۱۴ (حالت عمودی آیفون۶ پلاس)
  • ۴۸۰ (حالت افقی آیفون ۳ و ۴)
  • ۵۶۸ (حالت افقی آیفون۵)
  • ۶۰۰ (حالت افقی نکسوز)
  • ۶۶۷ (حالت افقی آیفون۶)
  • ۷۳۶ (حالت افقی آیفون۶ پلاس)
  • ۷۶۸ (حالت عمودی آیپد)

به منظور تست به چه چیزهایی نیاز دارید؟

test website different screen viewing

  • یک مانیتور که بتواند بزرگترین رزولوشنی را که برای تست مدنظر دارید به شما ارائه کند.
  • سایزر ، که ابزاری ساده و سبک و رایگان است که به شما اجازه تغییر اندازه رزولوشن فعال در ویندوز را می دهد.سایزر (Sizer) از جمله ابزارهای کاربردی برای طراحان وب سایت است، طراحانی که باید تمرکز خاصی بر روی طراحی سایت ریسپانسیو داشته باشند.این ابزار را می توانید از آدرس مقابل دریافت کنید : brianapps.net/sizer

چگونه از آن استفاده کنیم؟

test website different screen viewing
بعد از نصب برنامه تیک هر سه گزینه مشخص شده در زیر را بزنید.

test website different screen viewing
با زدن گزینه add این امکان را خواهید داشت تا اندازه ها متنوعی را برای استفاده های بعدی وارد کنید.مطمئن شوید که مقداری بزرگتر از صفحه نمایشی که دارید وارد نکرده باشید.

در ادامه و بعد از باز کردن مرورگرتان، در هرجا که لازم داشتید از تسکبار پایین صفحه ویندوز Sizer را انتخاب کرده و سپس رزولوشن مد نظرتان را انتخاب نمائید.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 144 تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 ساعت: 16:10

در فضای رقابتی ایجاد شده امروز تجارت الکترونیک، که هر طراحی سایت در پی پیشی گرفتن از دیگر رقیبان و ایستادن در پله های بالاتر است، خط به خط کدنویسی بکار رفته در طراحی وب سایت شما اهمیت پیدا می کنند و در واقع بر پایه همین ملاک‌ها و سایر فاکتورها است که رتبه بندی وب سایت‌ها توسط گوگل و دیگر موتورهای جستجو صورت می‌پذیرد.تفاوتی ندارد که کدهای وب سایت خود را داخل نرم افزاری مانند Dreamweaver نوشته و یا حتی از Notepad پیشفرض ویندوز استفاده کرده اید، چون موضوع مورد اهمیت اعتبار سنجی ‌بعد از اتمام آن است.
آیا در حال از دست دادن مشتریان طراحی سایت فروشگاهی خود هستید؟

منظور از اعتبارسنجی HTML و CSS چیست؟

اگر با این اصطلاح به کل غریبه بوده و تاکنون آن را نشنیده‌اید، باید بدانید که منظور از اعتبار سنجی استفاده از هرگونه برنامه کامپیوتری به منظور کنترل HTML و CSS وب سایت برای اطمینان از خالی بودن آن از هرگونه ارور و خطا است.

اعتبار سنجی html و css
وظیفه اعتبار سنج‌ها آنالیز HTML صفحات وب سایت بر اساس معیاری و استانداردی است که توسط W3C وضع شده است.برخی از آن ها تنها به نمایش ارور کدها بسنده کرده در حالی که برخی دیگر برای استانداردسازی کدهای وب سایت به شما پیشنهاداتی را ارائه می کنند.برخی دیگر نیز علاوه بر این دو مشخصا به شما اعلام می‌کنند که در صورت رفع نکردن هر خطا چه مشکلات احتمالی بر سر راه شما قرار خواهد گرفت.
کنسرسیوم رسمی W3C که تمامی استانداردهای وب را وضع می کند اعتبار سنج خود را داشته که می توانید از آدرس مقابل به طور رایگان به آن دسترسی داشته باشید. validator.w3.org

اعتبار سنجی html و css

اعتبارسنج‌های CSS نیز کار مشابهی انجام داده و کدهای CSS که به منظور استایل دهی به صفحات وب سایت شما استفاده می شوند را مورد بررسی قرار می دهند.برای دسترسی به آنالیزور رایگان W3C و چک کردن CSS خود نیز می توانید از آدرس مقابل استفاده کنید: jigsaw.w3.org/css-validatorاما سوال اصلی اینجاست؟ چرا اصلا باید کدهای HTML و CSS خود را اعتبارسنجی کنیم؟
۶ راه بسیار ساده برای آزار و اذیت کاربران (و از دست دادن آن‌ها !)

کمک به سازگاری با تمامی مرورگرها

استفاده از یک استاندارد خاص همواره به منظور سازگاری و هماهنگی در تمامی ابعاد صورت می‌گیرد.اگرچه ممکن است کدی که شما نوشته‌اید بر روی مرورگر مورد علاقه تان به طور صحیح کار کند، اما در مورد دیگر مرورگرهایی که مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد چه؟

اعتبار سنجی html و css
مخصوصا در مورد مرورگرها بکار رفته در گوشی های هوشمند که امروز ۷۰٪ آمار مرور صفحات اینترنت را به خود اختصاص داده‌اند.از این رو که تمامی مرورگرهای استاندارد از استانداردهای W3C پشتیبانی می‌کنند، با پیروی از آن ها مشکلی از بابت نمایش در مرورگرهای گوناگون نخواهید داشت.

اهمیت کدنویسی نزد موتورهای جستجو

رفتار مرورگرها در مواجهه با ارور در صفحات یک وب سایت با یکدیگر مفاوت است.در حالی که برخی قسمت شکسته را حذف کرده و آن را نمایش نمی‌دهند، برخی دیگر با حدس زدن تلاش می کنند تا موردی را که برنامه نویس سعی در ایجاد آن داشته را پیدا کرده و کد آن را تکمیل کنند.همین اتفاق در مورد موتورهای جستجو نیز می افتد.در مواجهه با ارور هنگام بررسی مطالب وب سایت شما، موتورهای جستجو برخورد متفاوتی دارند.مخصوصا گوگل به این موضوع اهمیت داده و در صورت رعایت نشدن استاندارها در کدنویسی صفحات وب سایتتان، آن را حتما به صورت منفی در رتبه بندی شما در نتیجه جستجو کلمه کلیدیتان تاثیر خواهد داد.

مشاوره رایگان طراحی سایت

مشاوره طراحی سایت

در صورتی که به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در دنیای اینترنت هستید . عدد 21 را به شماره 09381224111 پیامک نمایید یا در لینک زیر فرم درخواست مشاوره را پر نمایید تا مشاوران اینتن با شما در تماس باشند . با اینتن بروز باشید.

سایر مقالات طراحی سایت

بدون نظر

تک من گوگل...
ما را در سایت تک من گوگل دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوه محمدزادگان tekman بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 14 تير 1395 ساعت: 19:04